איפוס גלקסי 8 – Galaxy s8 ומפרט

הגלקסי ננעל? מה עושים במצב כזה?

בעבר בכדי לאפס גלקסי שננעל היינו צריכים לרוץ לחנות הסלולר הקרובה.

איפוס לגלקסי 8, גלקסי 8 פלוס וגלקסי 9 ככל הנראה מתבצע בצורה מעט שונה.

שלב 1: נלחץ על כפתור ההדלקה ונכבה את המכשיר.

samsung g950f galaxy s8 6 - איפוס גלקסי 8 - Galaxy s8 ומפרט

שלב 2: נלחץ על כפתור ההדלקה וכפתורי הווליום התחתון והעליון יחד

samsung g950f galaxy s8 7 - איפוס גלקסי 8 - Galaxy s8 ומפרט

שלב 3: לאחר מכן נירד לאופציה Wipe Data, בעזרת כפתורי הווליום

samsung g950f galaxy s8 3 1 - איפוס גלקסי 8 - Galaxy s8 ומפרט

שלב 4: נירד לאופציה Yes שוב בעזרת כפתורי הווליום ונמחק.

samsung g950f galaxy s8 4 1 - איפוס גלקסי 8 - Galaxy s8 ומפרט

שימו לב הפעולה תבצע מחיקה לכל המכשיר, כותב התוכן אינו לוקח אחריות לכל דבר לא תקין שיכול להגרם באמצעות המדריך

מפרט גלקסי 8

סוף סוף הגלקסי S8 והגלקסי S8 + הם אולי הטלפונים הטובים ביותר שיש שם, אבל יש לנו כמה פרטים בשבילך. בזמן שעדיין התרגשנו מהדליפה של גלקסי N8 פלוס אתמול, אנו שמחים כעת שהגלקסי s8 יצויד במפרט כמעט זהה, עד למצלמה, זיכרון RAM וזיכרון. עם התמקדות מחודשת במפרט יוקרתי ועיצוב חדש לגמרי, סמסונג גלקסי הערה 8 (או S7 Edge) ו- S6 Edge, אז סוף סוף טלפון הדגל האמיתי הראשון בגלקסיה נמצא כאן ואולי פשוט יהיה משהו כמו טלפון יפה זמין.

המצלמה הראשית של גלקסי S8 ו- S7 פלוס זהה לסמסונג גלקסי N8 פלוס, אך יש לה צמצם מעט רחב יותר, שאמור לעזור בצילומים בתאורה חלשה.

הגלקסי S8 ו- S7 פלוס כוללים מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל עם צמצם f / 1.8 ומצלמה קדמית בגודל 5.5 מילימטר. מאחור יש לו פיקסל כפול, עם חיישן 1 / 2.0 אינץ ‘וצמצם f / 2.2, כמו Samsung Galaxy N8 Plus.

עם זאת, סמסונג גלקסי S8 שיפרה את החלק הקדמי – ממצלמת 5 מגה פיקסל למצלמת 8 מגה פיקסל. המצלמה האחורית של גלקסי S8 ו- S7 פלוס שונה מאוד, יש אותה רזולוציה של 12 מגה פיקסל, אך צמצם של f / 1.8.

לגלקסי S8 שוליים עליונים ותחתונים זעירים

המצלמה הקדמית וסורק הקשתית ממוקמים איפשהו מאחורי התצוגה. כיצד להפוך את המסך המעוקל של ה- S7 Plus ו- S6 Plus זהה כפי שהיה אמור להיות, ולכן אנו חושבים שעליך לחשוב פעמיים. ה- Galaxy s8 בגודל 6.2 אינץ ‘גדול מעט יותר ממצלמת ה- 5.5 אינץ’ של סמסונג גלקסי הערה 7 פלוס, אך הוא עדיין קטן יותר ממצלמת ה -4.7 אינץ ‘מקודמו.

הטאבלט החדש של סמסונג יגיע עם קצב רענון של 120 הרץ, כלומר תוכלו לקבל את אותו המסך כמו סמסונג גלקסי S7 ו- S6 פלוס עם קצב רענון של 120 הרץ, אך במחיר נמוך בהרבה.

אם זה יקרה

זה כנראה יהיה רק לסין, אך מכיוון שההנחות הגדולות מקרבות את מחיר ה- S8 עצמו למותג, אנחנו לא חושבים שזה יקרה. אם אתם מחפשים משהו גדול עוד יותר, עם חיי סוללה משופרים משמעותית, הגלקסי S7 ו- S6 פלוס וכעת כשהם מוחלפים, זו כנראה הדרך ללכת. זה נחמד שיש ברירה, כמובן, וה- S9 הקטנה ככל הנראה תעבור את הטלפון בעוד כמה חודשים, יחד עם מסך גדול יותר ומעבד חזק יותר.

סמסונג תחל בהזמנות מראש למכשיר ביום חמישי, 30 במרץ, כאשר מרבית חברות התעופה מציעות את ה- Galaxy S8 בהנחה של עד 30% מהמחיר הרגיל. המחירים מתחילים בכ -399 דולר (תלוי בחברת התעופה שלכם) ו -599 דולר (בצד ארה”ב).

מי שמזמין מראש את הגלקסי S8 בעצמם יקבל את המכשיר ב -20 באפריל

בכפוף לזמינות המלאי המקובלת. בבריטניה ובאירופה זה יהיה 28 באפריל, באוסטרליה ובניו זילנד 29. באפריל. סמסונג גלקסי S8 יהיה זמין גם בהנחה של עד 30% מהמחיר הרגיל, בעוד שהוא יהיה זמין בקמעונאות ל- PS779. . בארה”ב זה עולה כ- PS690, אך זה צנח כעת לכ- PS790, כאשר המחירים בחלק מהשווקים נעים סביב $ 1,000. המחיר הזול ביותר לסמסונג גלקסי S8 צפוי להימצא באמזון, והוא יהיה זמין בגרסאות 64GB. טלפונים ניידים יהיו זמינים בארה”ב ב -12 במאי, באוסטרליה ובניו זילנד ב -14 במאי ובקנדה ב -16 במאי. ה- Galaxy S8 ו- S7 Edge בברזיל עלו 899 דולר ו -999 דולר בהתאמה, עם תאריך יציאה ל 12 במאי. המחירים הטובים ביותר עבור גלקסי s8 של סמסונג הם 799 דולר (PS799) בבריטניה, 699 דולר בצרפת ו 6995 דולר בגרמניה, סך של 1,999 דולר.

סמסונג הייתה קצת שמרנית

אך המפרט של גלקסי S8 עצמו עדיין חשוב, כולל המעבד, המצלמה, הסוללות, זיכרון ה- RAM ויכולת האחסון, כמו גם המחיר. לגלקסי s8 יש סוללה של 3000mAh בארה”ב, בעוד שהיא מגיעה עם תא של 3500mAh בקנדה ו- 4000mAh באוסטרליה, ניו זילנד, צרפת וגרמניה. הזיכרון הפנימי, הניתן להרחבה ל- 256GB באמצעות כרטיס microSD, מוצע בשני גדלים: 64GB ו- 128GB.

סקרנו את כל מה שקשור למצלמת Galaxy S8 במדריך המצלמה של Galaxy s8 שלנו

אז אם יש לך מחשבות או שאלות בנושא, אנא יידע אותנו בתגובות למטה. חלקי ההנחיה שלנו למצלמות GalaxyS8 מכסים את כל הקשור למצלמה, החל ממפרט המצלמה עצמה וכלה בתכונותיה, במחיר ובזמינותה.

גלקסי 8

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך לקרוא גם על

מחשב נייד של אפל
כללי, חידושים

מחשב נייד של אפל

מחשב נייד של אפל: הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכף ידך מחשבים ניידים של אפל הם הידיעה המתקדמת ביותר בעולם הטכנולוגיה היום. הם מותאמים לצרכים השונים של

קרא עוד »
מחשב נייד מסך מגע
כללי, חידושים

מחשב נייד מסך מגע

מחשב נייד מסך מגע: הפתרון התואם את צרכי ההייטק הטכנולוגיים ההתקדמות הטכנולוגית שערכה לאורך השנים אפשרה לנו לנצל וליהנות מגוון עצום של כלים ומכשירים. בכל

קרא עוד »
מחשב נייד מומלץ וזול
כללי, חידושים

מחשב נייד מומלץ וזול

כשמחפשים מחשב נייד מומלץ וזול, גם רוצים להתחשב בתקציב הצר שלנו. מחשבים ניידים היו בעבר מוצר ללקוחות ברמות המחיר המוזקות, אך כיום קיימים אופציות זולות

קרא עוד »
דילוג לתוכן